Cat in hat



Jag är inte den som klär i huvudbonader. Aldrig någonsin gjort, och har nog inte någon framtid inom den genren heller. Men här om dagen gick vi på stan och jag införskaffade mig en hatt på H&M. Lätt värt 69 riksdaler för en hatt som man kanske inte kommer använda. Men det har jag faktiskt gjort. Känner mig ofta som någon som spelar i samma band som Håkan Hellström, men det få gå känner jag. Hatten är den perfakta acessoaren för både uppklädnad, som nedklädnad till resterande outfit (gillar inte order Outfit, jag känner mig som någon stureplans wannabe som skriver om vad de har på sig, vilket jag avskyr) How ever. Go out hatting! Funkar det på mig, så funkar det med största säkerhet på er också.





Kommentarer
Postat av: Hanna

vacker tjej!!

2011-06-16 @ 23:54:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0