Återhämtning hos släkten


Jag ligger i nuläget i min moster, hennes man och mina små kusiners soffa. När jag vaknade imorse vid 9 tiden (efter ca 2h sömn) så låg jag och asgarvade, och läste mina sms som jag inte hade raderat för ovanlighetensskull och hade sådan jävla ångest. Jag väljer verkligen mina sms mottagare efter att klockan slagit sent.

Går ut o ringer mamma och hyperventilerar, säger att jag skulle vilja dö o börja om i ett annat liv nu, att jag är done. Mitt liv har varit underbart och är roande varenda sekund, men nu måste det hända andra saker. Moster ringer på andra telefonen hos mamma och jag ser min räddning. Åker med moster från stan och landar i Mölnlycke för lugn o fin vindrickning samt grillning och lek med kusinerna. Waterglide i trädgården och hopprepshoppande. Alltid när fylleångest drabbar mig så vill jag hem till mamma, men nu orkade jag inte ta mig så långt så jag tog mig till min familj här istället. Skall snart gå och lägga mig. Snackat relationer, resor, droger och kärlek som inte fungerar med moster. Jag har sådan tur som har så mycket människor runt mig som alltid välkomnar mig med öppna armar.

Nu bör jag sova. Hörs imorgon med största sannorlikhet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0