Vart är gud, kan jag undra ibland.


Satt nyss på trappan utanför huset och tittade på min granne. Hon är så himla snäll och godhjärtad och ödmjuk. Gifte sig som ganska ung, träffade en vidrig man som inte alls var snäll och så lämnade hon honom. Ensam i 30 år, träffar en underbar man, som gör henne så otroligt lycklig. De planerar resten av livet tillsammans, och helt plötsligt så blir han sjuk och dör. Cancer. Hon blev ensam igen. 5 år sedan nu. Och hon kommer antagligen inte hitta någon annan som hon vill dela sitt liv med så som hon gjorde i han som hon förlorade. Vart fan är gud kan man ju undra ibland. Jag vill inte ens fortsätta leva när jag vet att sådan kan hända. Usch.

Kommentarer
Postat av: maddis

det ar val snarare ett tecken pa att det inte finns nagon sakallad Gud -utan ren & skar javla orattvis otur.

2011-07-06 @ 16:18:20
URL: http://www.madylin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0