The Ricky Gervais show


Något som får mig att skratta mig till tårar är Karl Pilkington i The Ricky Gervais show.
Det är helt amazing, kolla klippen på youtube eller dra ner dem. Ni kommer inte ångra er, men har ni sämre förmåga att förstå kvick engelska, så kanske ni bör kolla på någon video på Youtube med något djur som skrattar eller sover istället. För er som faktiskt har utvecklat bra förmåga att förstå engelska - kolla in detta.

De sitter alltså i ett rum och snackar, men de har gjort det animerat till deras röster. Det är helt jävla outstanding. Får väl tacka brorsan för att han introducerade mig för detta. Tack för många timmar av skratt o tårar.




Kommentarer
Postat av: maddis

Jag veeeeet! Sånt. Jävla. Geni. Jag vill adoptera karl. Räcker ju att titta på honom så börjar man ju garva. Döbäst.

2011-07-07 @ 23:10:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0