Restless


Ahmen helt seriöst. Gick ut i trädgården och fixade rabatterna, krattade, vattnade, grävde, omplanterade och fixade i ordning fint. Jag var nöjd och tog en dusch. Sedan då? Ja ni. Vad gör man sen då? Jag läste igenom hela aftonbladet och GT och sedan lade mig i sängen och funderade en sväng. (Ca 3 min, mer har jag inte tålarmod till). Pappa kom hem, sen drog jag till mamma en stund, och nu är jag tillbaka igen.

Seriöst. Vad fan gör man när man skall ta det lugnt? Jag och Erík tänkte dra ut med båten, men det blev inget av det och uppskjutet tills imorgon möjligtvis. Eh... nu sitter jag här. Doin' nothin'. Vad gör man när man är hemma egentligen? Jag tänker ju inte hänga på Smögenbryggan då jag kommer dricka, och det skall jag ju helst låtabli. Så, vad kvarstår då? Ingenting som jag kan komma på iallafall.

Snackade med min väninna som också åkte hem igår, hon hade det döskönt, kollat på TV och sovit heladagen. Lugn liksom. Jag vill också kunna göra sådant utan att det känns som om en hel dag rinner mig ur händerna. Jag kan inte ens komma på när jag senast sov på dagen (om man inte räknar den vakna sömnen i lördags på dagen, då jag knappt var nykter). Men annars, så får jag total panik. Varför är det så? Har funderat på om den enda lösningen är att införskaffa massor av marijana och röka varenda dag för att inte bli rastlös. Känns dock inte heller som någon vidare lösning. Hjälp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0