Sleepless mind


Somnade efter klockan 01 inatt. Vaknade första gången 04:25 och steg upp 06:10. Jag säger som Pontus hade sagt;
B e d r ö v l i g t !

somnar inte. Jag hamnar i detdär mellan tillståndet där jag inte sover, men inte är vaken. Har konversationer med människor som jag inte haft, hör och ser saker som jag varken hört eller sett innan. Eyes closed då förstås, det är inte några hallucinationer som uppnås här under nattetid. (Eller?) Även när jag vaknar vid 6 på morgonen, och har sammanlagt sovit - halvsovit i 3 timmar så kan.jag.inte.sova.vidare. Det är som om någonting inte stängs av i kroppen. Jag tänker hela, hela, hela tiden. Kan inte stoppa det. Det kommer per automatik, det känns som om det är någon som har en liten, liten docka av mig som de bestämmer över.

Woodo känns långsökt, men just nu kanske den enda tänkbara anledningen till mitt uppförande och mina sömnsvårigheter.

Det är verkligen märkligt för ibland är det som att jag sover, men kommer på mig själv på att jag ligger och tänker, men jag är lika avslappnad som om jag sov, men så stannar jag upp från min låtsas sömn och kom på att jag precis har tänkt på det och det, och på honom, på henne, på dem. Jaomen orka liksom.



Kommentarer
Postat av: maddis

Limbo, sara, limbo.

2011-07-20 @ 08:43:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0