Mainstream music - girls.


Åh, jag är ju verkligen en tjejig tjej när det gäller musik. Tycker dock om väldigt mycket annat som andra tjejer inte gör, och att jag älskar Maiden kanske inte är det ultimata tjejbeteendet. Men, Pop. Ja, Pop är fan bra alltså. Lady Gaga har gjort en ny låt som heter The edge of glory, som jag elsker! Också Beyoncé har gjort en jäkligt bra låt som dock är en rip off av Major Lazers låt, så det är synd, men iallafall. Jäkligt bra. Brorsan satte dock ett dödshot på Beyoncé efter att han hörde låten, han klarar inte av detdär när det är bra låtar som görs om av mainstream artister. Och Självklart har min BFF Britney Spears gjort en låt. Dessa tre låtar är så sjukt bra, så jag kan köra de alla 3 på repeat - ständigt. Hoppas på bra remixer av dem sedan när jag kört slut på dessa.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0