Maiden & Efterfest


Jamen så bestämmer man sig för att idag skall jag vara nykter. Lämpligt att det är på en lördag. Javisst.
Jag har druckit varenda dag sedan torsdag - förraveckan och vart ute på galejj, men idag lördag så sätter jag er foten och dricker cola light och en hel del vatten. Jag och Josse har lagat mat, och nu myser vi i soffan och tittar på en film. Just sådär som alla andra gör de flesta lördagar.

Igår inhandlade Josse 6liter vin, och vi drog till stan. Skulle gå på Maiden egentligen, men jag hoppade det och drog till Frölunda för lite vinförtärning och get together med min vän istället. Hängde med Henke o Erik för en öl innan koncerten, och skulle möta upp dem senare. Vi satt på Istället o drack öl, för att sedan möta upp Lucas och sedan få V.I.P:as in på Park Lane, som förövrigt är rätt kasst enligt min talan. Men det var Gay night och det stod rätt rejält vältränade, solrända och oljiga män i röda speedos o dansade på barerna, inte fy skam alltså. Vi drog till The Dubliners och stötte på sångaren i Maiden, och massa paparazzi.
Sedan drog vi till Rock Baren för att spana på snygga män som rest land och rike för Iron Maiden. Vilket var en succé. Vi hamnade med 2 män från Piteå och 2 män från Kristianstad - vilket typ är sveriges topp och botten. Det var väldigt trevligt och man blir ju bjuden på mycket när man hänger med endast män. Josse blev drabbad av tung narkolepsi och vi drog hem med Kristianstads snubbarna till oss och drack lite vin till klockan 5 imorse. Sedan drog dem vid 10 tiden och vi har legat i total jävla koma hela dagen. Gått ut för att köpa pizza, och sedan en gång för chips o godis och mat.

Nu tror jag det räcker med utgång.... om jag inte drar till Öland imorgon vill säga.

Fysatan vad lame jag är.. och ful.

Hejsålänge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0