Last day of freedom

Idag är min sista dag i frihet. Imorgon börjar jag jobba. Den sista dagen firas i det fina vädret med... film och godis från sommargott med en god vän. Fantastisk sista dag. Skall börja på Torp klockan 9 imorgon, så pappa kör hemifrån 07.30. Gött kött. Not.

Nejmen det skall faktiskt bli skitroligt att jobba lite. Kul att jobba med Johan också ju! Kommer bli awesome.

Nu skall jag kila iväg för att se på 172 timmar. Känns som om det är en bra film, fast vet inte hur rolig den egentligen kan vara när den handlar om en man som sitter fast emellan två berg med sin hand, som han senare måste hugga, bryta, såga eller bita av. Minns inte hur historien går, men det skall jag ju få se nu snart. Återkommer om hur det nu var han drog av sig armen. Eller hoppas ju det bara var handen han fick av, känns lite onödigt att dra av hela armen om det endast var handen som satt fast.

Nåväl. Återkommer som sagt.




Kommentarer
Postat av: maddis

var ar Torp for nat? :)

2011-07-16 @ 10:24:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0