Helena Chan



En av mina allra äldsta vänner heter Helena Chan. Helenas mamma är Svensk och hennes pappa från Kina. Hon har hela vår uppväxt tjatat om att jag skall komma till Hong Kong då hon alltid är i Sverige, alltså på Smögen. När jag 2006 flög till Hong Kong dels för att träffa min morbror, så tänkte jag också överraska Helena. Efter 3 veckor av obesvarade samtal hem till henne så svarade äntligen hennes mamma Gunilla. Tro inte på fa-aan att Helena åkt till Sverige, samma dag som jag åkt till Kina. Så vi överraskade inte varandra, men det var en överraskning att vi båda rest jorden runt, och ändå inte kan träffas. Hur som haver, så har Helena nu blivit modell i Kina, och är med i massor av Magazines och covers. Klart hon är vacker med en Svensk mamma liksom.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0