Hard work, work.


Godmorgon!

Igår var det sinnessjukt vackert väder medans jag stod i butiken och arbetade. Hoppas verkligen inte på lika fint idag. Men.. det är precis vad det ser ut att bli här ifrån vardagsrumsfönstret. Klockan är 07:17 och jag skall om ca 1h dra mig mot bussen för att jobba mellan 10-16 idag, vilket känns som ett gött pass, då man varken behöver öppna eller stänga. Skall bli så roligt att se Olof, han är så himla rolig. Eller han är ju inte ens rolig, han är en sådan person som skall vara allvarlig o är lite lillgammal, men som bara blir hysteriskt rolig. Han är endast 20 jordsnurr dock, så det får nog stanna där med att han är rolig att vara med. Olle började jag kalla honom igår och alla andra i butiken hängde på, även dem i charken. Uddevallare är inte så svårlurade.

Måste ju vara trist för er att jag inte kan slänga upp ett inlägg/min längre. När jag jobbar. Men det är lugnt, snart skall man väl hitta en man som försörjer en och då kan jag börja blogga på heltid. Har dock en man som försörjer mig nu också, men eftersom 50% av jag är från hans gener, så känns det som om jag måste slita mig ur denna situationen, och hitta någon vars gener jag inte delar och ingå äktenskap med denne.

Pfft, skojar bara. Duger fint att farsan försörjer mig. Slipper ju laga mat, städa, natta ungar och dela kroppsvätskor med honom. Rätt sweet deal ändå. Om man skulle bo hemma hos sina föräldrar.. liiite, lite längre ändå.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0