Give me finger


Mitt långfinger är dubbelt så stort som det vanligtvis brukar vara, och det är liksom en gigantisk svullnad. Färgerna skiftar mellan vanlig hudfärg (var dock längesedan jag såg den färgen nu) och rött, mot lila mot blått. Jag trodde att det var lite irriterat bara, men när jag sett människors reaktioner runt om mig, så förstår jag att det kanske är rätt illa ändå. Jag o Pernilla MMS:ade ett kort till mamma, när jag ger henne fingret, eller fingrarna. Jag gjorde det ju för att hon skulle se skillnaden på storlek mellan båda mina långfingrar. Efter ett par timmar hade hon fortfarande inte fått det. Vi dubbelkollar numret och har givetvis MMS:at bilden på när jag ger morsan fingret x 2 till en. annan. person. Givetvis, givetvis.

Mamma sa att jag skall åka till akuten och "tömma" fingret. Mmkay.. jättegärna.
Jag avvaktar en dag och när jag pratar med mamma igår så säger hon att jag borde göra det själv. "Du har ju ett par tatueringar och haft en del piercingar, du gillar ju sådant". Tömma mitt finger på vad det nu är som är där i, SJÄLV? Sedan droppar hon ordet Pussy. Ja, och vem vill vara en pussy?
Så jag bränner en nåljävel, och sitter igår och sticker hål på det i fingret. Precis som jag anade så var det inte jätteskönt. Hur som haver, så kom det ut lite var, men den stora jävla blåsan kunde jag fan inte sticka hål på. Så den är kvar. Lite segt när man inte kan måla, skriva eller böja fingret, men jag överlever ju. Pernilla sa att jag kanske var tvungen att amputera fingret, så allt som händer utöver det är jag nöjd över.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0