Gettin' down.


Shit. Oj, Shit kanske inte är det bästa ordet att börja dagen med. Men jag skulle faktiskt vilja säga shit just nu.
För jag förstår nästan hur de stora bloggarna känner när de tar en bloggpause. Min statistik visar att det har sjunkt med 40 läsare sedan jag började jobba. Det vill säga då jag inte längre kan uppdatera bloggen var 4:e minut. Sjukt ju. Grejen är att jag har aldrig någonsin skrivit för någon speciell, eller för några andra egentligen. Har ju mestadels skrivit till mig själv, för mig själv. Jag älskar att skriva, jag har en blogg. Ptja varför inte blogga liksom. Ja, alltså nu är det inte alltid 40 läsare som saknas, men från det högsta till det lägsta, så har det skiljt 40 läsare mellan. Jag frågar folk " vem är det som läser min blogg egentligen?" För jag vet med mig, att det är 4 st. Och de läser den inte ens varjedag. Jo, jag tror kanske Björnfoth läser detta eviga gaggande och tuggande varjedag, men det är för att hon är en fabulös hemmafru och har tid och får läsa bloggar varjedag. Sen vet jag inte en endaste person till. Förutom de 4:a som läser ibland. Skumt. Men kul absolut, sålänge det inte är typ någon framtida arbetsgivare, eller någon annan som läser som man kanske helst önskat inte hade gjort det.

Nåväl. Read on.


Kommentarer
Postat av: bjornfoth

Japp! U bet I do! ha ha

2011-07-26 @ 11:49:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0