Gäster från Madeira. 3:e gången gillt.


Imorgon kommer Kim & Linn till mig. Det skall bli mysigt. Skall förtränga min sömnbrist, mitt krassa immunförsvar, och min dödslängtan ett tag och umgås med dem. Kan bli riktigt bra. Nu har jag ju ändå haft Jonas här som tog med sig Jimmy & Janne, Hallstensson som tog med sig Micke och varför inte en släng till nu denna helgen med Kim & Linn. Fantastiskt fina vänner man skaffat sig där nere på ön som kommer och hälsar på.
Försöker övertala mig att det är för mig som person och min fantastiska förmåga att vårda mina vänskapsrelationer som lockar, och inte att Smögen är i särklass det bästa stället för fest under sommaren i Sverige, och det vackraste stället i Norden. Nej, nej. De kommer ju för mig såklart. Och för festen kanske.. lite.

Nu skall jag sova. Klockan är faktiskt 20:30.

Au revoir.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0