Drinking my coffee in peace


Det är inte någon sol idag. Kan faktiskt tycka att det är skönt. Herregud vad många Nordiska människor som hade retat upp sig på mig om de hade hört det, men ärligt talat, igår var det så varmt att man inte ens kan sitta i solen, jag kan inte sova på nätterna för att det är för varmt för att ligga i en säng, även om jag bara sover i trosor, utan täcke och med korsdrag genom lägenheten. Skulle kunna tänka mig att sova på ett kallt golv, och jag har ju faktiskt alltid tyckt det varit skönt att sova på golv, så varför den idén inte kom upp förrän nu vet jag faktiskt inte.

Som sagt, det är inte någon sol, eller det är sol men den är bakom molnen, vilket är skönt. Har endast gått upp och satt på kaffe och sedan tillbaka till sängen. Ligger här i min väns Guns'N Roses t-shirt och dricker mitt svarta kaffe och lyssnar på Adele. Pappa ringde nyss och frågade om jag ville att han skulle köra och hämta mig i Stan, men jag sa nej. Inte än. Just nu vill jag ligga här i den kvava luften, lyssna på Make you feel my love och känna doften av nyklippt gräs som kommer genom fönstret.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0