Bro's before Hoe's - del 2.


Hej ni tre!

Jaaaa... ni vet vilka ni är.

Jag tänker nu säga såhär till er, då jag vet att ni alla läser detta:

Respektera varandra och varandras känslor och beslut och var förstående och snälla.

Vill ju bara inte att ni skall vara ledsna ju!
Ni är alla värda att vara glader och jag tycker ju så hemskt mycket om er alla tre. Så, har ni gjort varandra ledsna (vilket ni alla 3 har) be om ursäkt. Stå för vad ni gör, men gör inget förhastat.

Det är vad jag säger med pekpinnen i handen för inatt. Och jag känner att jag har rättigheter att säga detta, då jag givetvis varit i er situation innan. Jag är som ni vet en veteran i ämnet misstag, så jag känner mig fullt berättigad till detta, samt att jag kan inte prata med er helatiden, så detta var en lätt kommunikationsväg.


Hundra miljoner pussar & kramar till er !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0