12 månader med facit i min hand.


Jag och min mamma var hos en sådandär tjej som sa hur det skulle bli för mig det närmaste året, det var i Maj 2010. Jag hittade detta pappret nu, där det stod hur det skulle vara för mig de närmaste 12 månaderna.


Kollade igenom månad för månad nu. Och det är läskigt så bra det stämmer. I Maj flyttade jag till Madeira igen, och enligt detta "schemat" så skulle jag i Maj månad känna något med vana och tradition, Det förflutna och romantiska. Men oj, vad det stämde. Det förflutna. Jodutack.
I Juni skulle jag känna Balans, hjärtligthet och Lycka. Det är precis det jag kände i Juni. Juni/Juli var lätt de bästa månaderna i mitt liv, bland de bästa jag kommer ihåg iallafalll och det är så himla rätt. Jag skulle även i Juli känna Klart och positivt tänkande samt insiktsfullhet och förverkligande.
Sedan rullar alla månader på, och jag känner igen alla känslor, varenda topp och dal i det som står.

Detta året skulle jag i December känna en förändring och en förnyelse. Vilket jag verkligen gjort.
Januari skulle vara Trångsynt tänkande, och strikt bunden till det förflutna. Eh? You think? Så satans läskigt.
Nu i Februari kommer ännu en månad med Insiktsfullhet, medvetenhet, Förverkligande, Beskydd, klart & positivt tänkande.

Ser fram emot denna månaden, och vad Mars kommer att ge Vilket är: Ömhet, Vänskaplig kärlek, Vitalitet och känslighet. Känns mysigt och skönt.



Januari var en otroligt stormig månad för mig känslomässigt, och jag nästan valde att avskärma mig världen.
Februari känns bra, det känns som om allt kommer lösa sig. Som att saker som jag inte behöver i mitt liv kommer försvinna, och det jag behöver kommer finnas kvar. Det känns lite som en nystart Februari. Sen längtar jag så mycket tills mina 3 vänner kommer ner i April. Det kommer bli så fantastiskt !

Jag är jättenöjd och glad över att ha kommit till insikt med saker som jag redan trodde jag hade kontroll över.  Det känns liksom som om det är dags nu. 

Nu kanske man inte alltid bör tro på allt som man får analyserat, eller sådär. Många tror det är hokuspokus. Jag tror inte på  horoskop. Det berör alldeles för många människor i världen. Det kan inte stämma. Jag tror inte det. Dock så kan jag tänka mig att detta stämmer, men det är ju som man vet. Tror man att någonting stämmer så hittar man ju alltid bevis på att det gör det. Man kan vrida allting till sin fördel.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0