Sober week.

Denna veckan har vi haft sober week. Har känts bra, men har varit ohyggeligt tråkigt. Finns inte mycket att göra när man skall vara nykter. Jag låser in min i lägenheten med Mad Men på datorn, och ligger där tills jag somnar. Jag vill liksom inte umgås med folk heller, för jag vet att om jag umgås med någon, så kommer vi med största sannorlikhet att dricka.

Men i Onsdags så brast det. Suget tog över och vi drog och käkade sushi och sköljde ner med öl. Blev några öl och sedan gled vi vidare till Hotel Ocean Park och tog en drink. Vi satt i Lobbyn och lyssnade på live pianomusik. Jag tog en drink med Champagne i, tyckte jag förtjänade den efter två (2) nyktra dagar ? Den kostade 17,50 € . Jo.. cirkus 175 svenska rikstaler för en drink i ett litet champagneglas. Dock råkade jag krossa glaset när jag slängde på mig väskan sen, så det gick nog jämnt ut kanske. 

Idag är det fredag och det kommer bli festligt styr. Team middag för admin teamet. Fancy. 
Och imorgon är det..... tam tam tam. KICK ASS PARTY! Hannas sista Fest på Bareiros.

Tyvärr är det också hennes sista arbetsdag idag också. Men vi har en vecka att göra jävulskap på. Ser fram emot the Drunken week, som kommer närnäst. Inspark Måndag.

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0