Sedan kom fredagen

Oh Lord.

Blev det vin igår tror ni. Jao, det blev vin, öl, sangria, poncha, drinkar och shots.

Afterworken med jobbet blev ju skenad som alltid. Danskarna ringde till min förvånad och det slutade med att jag fick lämna över mitt ansvar för dessa två yrväder till killarna efter att Hanna kilat hem vid och jag i halvt vaket tillstånd någon timme senare. Var lite orolig, men det är ju bra killar så jag litar på dem.

KL 06:44 ringer min freakin' jävla phone och det är danskarna som är hysteriska. De har glömt sina saker i carls rygga. Dvs jackor och telefoner och kameror. Och de får inte tag i killarna. Deras flyg går om 3 timmar. Jag får ringa simon som är svinfull i en taxi kl 7 på morgonen och har inte några cash. Danskarna får iallafall tag i simon senare, och de skall mötas kl 9 för att få sakerna. Simon somnar, och hör inte när danskarna ringer på deras dörrklocka, eller ringer Erik och Carl som också ligger däckade.

Summa summarum: Jag kommer få skicka skiten från Portugal till danskarna nu.
Så går det när man är sociala och slår sig ner vid ett bord med främlingar.

Nu är det tjejkväll och psyksnack.

Behövligt. Cheers!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0