Madeira Familjen

Vi har fått 2 nya tjejer förresten.

Kul med nytt folk. Även om jag är förbannat nöjd med de brudarna som jag har här.
Anna, Christina, My, Sara och Hanna. Klockrena, och jag känner inte att jag behöver fler heller.
Man vet alltid vart man har dessa kvinnor (oftast sittandes mittemot mig på en uteservering med en flaska rött, eller en kanna sangria framför sig). Men det är ju alltid kul att få träffa nytt folk.

Men det konstiga är att nu har jag kommit till ett stadie där jag känner att jag orkar inte med fler folk, inte med NYTT folk. Jag är så nöjd med det jag har, och känner inte alls att jag behöver lära känna andra. Detta är någonting som är superovanligt för mig, för jag älskar att lära känna nya människor. Men - let's face it. Jag har haft över 70 kollegor här på kontoret under snart 3 års tid. Jag känner inte att jag är up for new people helt enkelt. Men, som med alla så kommer jag ju ge dessa en chans. PLUS att det kommer 3 nya killar också, och det är ju också kul vadklart.

Vi tjejer satt o snackade om det här om dagen. Gud vad tur killarna på kontoret har som har oss. Vi är inte några gnälliga tjejer som inte tål regn eller hårda ord. Vi är tjejer som tar det mesta, inte hån, eller förolämpningar eller dylikt, men liksom. Vi kan ta killarna. De super inte oss under bordet, för vi spelar ut varandra. Vi är så satans jävla bra vänner så det är löjligt. Allihopa. Vi är ett team liksom. Och vi är så SATANS bra ihop. Särskilt kl 05:00 en Söndag morgon på en nattklubb dansandes och skrattandes. Oh lord. Jag blir lite stolt när jag tänker på det.

Vi sa också att det är bra för killarna att få in lite nya tjejer. Lite ombytelse. Inte för att vara sådan men... Been there, done that som vi sa. Det är sant. Alla har legat, allt är done nu. Klappat och klar.
Nytt folk behövs när alla blir som en familj här. Man blir lite bekväma med varandra.

Vilket är posetivt till mesta dels dock. Ja, jo. Jag är FAN så nöjd.

Nu blire vin med Madeira Familjen.

På Återseende!

Ps. Grattis Nadja, Robin, Min morbror, Tinas tvillingar och Paris Hilton som fyller år idag! Hurra! Ds.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0