GOOGLE PICS


Jag har verkligen blivit en sådandär Google pics person. Jag sitter och googlar ord, och kollar på bilder och vad man får fram för bilder om man skriver olika ord. Samma sak gör jag med meningar. Skriver lite ord och så kommer det fram ett förslag på resterande mening, och så läser jag om det. Intressant.

Jag hittade en bild här om dagen som jag gillar skarpt. Jag hade den som visningsbild på kontoret tills min vän skrev; Din visningsbild är på gränsen. Jag förstod vad hon menade, texten syndes alltså så väl att man kunde se vad det stod. Det trodde jag inte eftersom visningsbilderna är sjukt små. Småjobbig stund när jag insåg att jag suttit o skrivit med cheferna med denna bilden uppe.







En annan bild som jag love, love, love är denna på Lindsay Lohan. Det sägs att det är kokain som ligger till vänster och rör som hon rullat för att snorta i sig det som hon håller i handen. Vem vet, och vem gives a shit egentligen. Hon får väl göra precis som hon vill med hennes pengar och hälsa.
Hur som haver så är bilden något förbannat snygg. Satan vad snygg hon är fröken Lohan.





Later !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0