Vart tog dagen vägen?


Nu är klockan snart 24. Shit vad snabbt denna dagen har gått och jag har knappt gjort någonting. Rensat ur garderoben, tvättat, handlat, snackat med polare i telefon, chillat med Pernilla och tagit ett långt bad. Tror aldrig jag haft så skrynkliga fingrar innan som efter detta badet. Tappade typ känseln. Det var Mickan som pushade för att jag Skulle ta ett bad efter att jag berättade om mitt sammanbrott tidigare idag. Jag behövde varva ner sa hon. Hon hade helt rätt.

Nu visas Snuten i Hollywood II på TV, så nu känner jag att jag måste sova. Av det jag sett så känner jag att jag kan klara mig utan den filmen på listan. Skall ju upp och bruncha med Karin imorgon kl 11. Behöver sova lite. Sista dagen i Sverige imorgon. Sadface.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0