Till Harrys på en Onsdag

Woho vilken vidunderlig daaag! Har precis kommit hem från Harrys, med detta fina sällskap. Har skrattat mig till kramper när brorsan o Erik håller på. Mia mötte upp oss och avnjöt lite öl hon också.

Så. Himla. Fint.

Eftersom vi har haft hatt tema hela dagen så tyckte E och brorsan att vi även skulle ha det på krogen. JAg vägrade, men när mamma kallade mig för Pussy, och bror garanterat att det inte lär vara några fler än vi där denna onsdag så drog jag på mig hatten och promenerade ned (med höstjacka, SÅ varmt är det). Ooooj så fel vi hade. Jag o brorsan vände direkt när vi såg alla folk och drog av oss mössorna, erik stegade dock in med sin stråhatt (kombinerat med skidjacka) och såg ut som om han skulle ha ett receptbelagt kvitto i handen. Istället hade han cash och ölen kom in. Vi satt allt i våra hattar jag o brorsan också, han kanske lite kortare tid men jag satt med min flådiga hatt inne på Harrys och skrattade lungorna ur mig.

Amazing day. Som alla andra givetvis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0