@ the airport

Landvetter airport! Stod upp 4 imorse, 30 min innan klockan ringde. Kl 05.58 var jag på väg. Alla har varit väldigt noga med att nämna att jag måste vara i GOD tid när jag skall åka. Jag var först av bussen, som silva lärt mig att man skalll vara vid charterresor med pensionärer och var alltså först i incheckningskön. Vet inte om man kan kalla det kö om det inte finns mågon kö. Men sjukt kvick var kag, vilket jag ångrar. Sådär tokakoj är det ju inte att vänta i 2h. Kom igenom säkerhetskontrollen utan ett pip! Aldrig inträffat innan tror jag. Jag o oskar blev visiterade sist, och en gång hade jag trampat på en skruv som gått in i klacken och pep varenda jävla gång, medans jag stod som ett öivslevande frågetecken. Jag och PRO sällskapet har det gött här. Hoppas en snubbe bjuder mig på whiskey på planet. Gubbe menar jag självfallet, gubbe. Eftersom jag innan lyckats hamna bredvid mannen som gjort Göran Perssons höftledskula så känns det som om det inte skulle vara tväromöjligt änna. NAAAAAJ! Planjäveln är försenad. 30 min, no biggie men när det väl börjar med en försening så eskalerar det bara. Det om något lärde man sig i telebranchen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0