Tequila



Saknar ju inte själva Tequilan. Men saknar känslan man har precis innan alla skall dra i sig minst varsin tequila. Förväntningarna, ovissheten. Vart kommer detta sluta, och alla skratten. Minns den natten när jag och Silva var uppe i 32 Tequilashots. Paid None. Inte någon av oss. Jag blev såklart bedrövligt full och skulle gå hem, men sedan började vi dansa någon typ av Dansk folkdans så hemgång var inte längre på kartan.

En annan grej är när Linus fick en flaska med Guld i. En tequilaflaska som smakade juligt och hade riktiga guldflagor i sig och jag skulle lukta på denne innan jag drack den. Slutade med att jag hade guld i hela näsgångarna och det luktade typ Jul hela kvällen. Smart att snorta upp tequilan fröken Karlsson. Alltid one step ahead.

Har säkert 1000 minnen av just Tequila. Det är ju faktiskt min favorit.

Åh. Fan vad lycklig jag kommer vara den dagen när jag skall shotta med mina vänner igen. Ingenting går upp mot riktigt bra Tequila en utekväll. INGENTING.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0