Tack


Som tur släppte depressionen igår. Pernilla kom genom dörren och jag kände bara JAAAA! Sen, puts borta.

Idag så har jag spenderat dagen med Emelie, Nadja, Karin och KattElin. Ja, hon heter ju bara Elin men ingen säger Elin.

Idag, omgiven av mina syskon, av mina äldsta vänner och av hela min familj så har jag känt pure happiness.

Jag är så lyckligt jävla lottad att jag inte ens kan fatta det. När jag nyss gick hem, armkrok med min tvillingbror o min lillasyster så kände jag det. Äkta lycka efter en lång kväll av familjehistorier, skratt och god mat. Tittade upp i himlen och viskade faktisk, tro det eller ej för mig själv TACK

Tack tack tack tack.


Kommentarer
Postat av: P

Åh va skönt! Nu kan jag somna gott! Fick den där varma känslan i hjärtat du vet! Tack!

2011-12-21 @ 00:30:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0