Snark

Ahmenskjutmig!

Jag KAN verkligen inte sova. Klockan var 04.40 när jag kollade på den sist, så jag antar att jag somnade tillsist och vips så är klockan sex och jag stiger upp. Just därför att jag inte kan somna igen. Som tur var, så var det 3 st andra personer uppe så jag kunde morgonmingla lite över en kopp kaffe vid köksbordet.

När jag tänker på något så drabbas alltid min sömn. Det kan vara allt ifrån planering, till åtganden, till saker som skall sägas eller typ Julafton. Nu har jag dock inte haft någon kan-inte-sova-julafton-imorgon känsla på ett tag, men i år hoppas jag den infinner sig! Eller kanske inte alls förresten, då jag börjar klockan 06:45 på självaste Julaftonsmorgonen. Inget öppna morgonklappen i sängen, läsa tidningen som ligger i Julstrumpan. Nada, zip, zero. För jag valde att arbeta under julen. HURRA!

Spelar dock ingen större roll. Kommer ju vara med min förtjusande familj vilket som, större delen av tiden. Olé!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0