Saturdaynightcalm

Oyoy vad jag har varit sugen idag. På utgång alltså. Ett absurt behov växte fram efter morgonshottarna och en miljongångers spring fram och tillbaka till tvättstugan, lite Röj hemma och Sminkning till radions mainstream music. Swedish house mafias senaste låt kan verkligen få mig att vilja get waisted mitt på ljusa dageni. Antar att det är relativt god kritik. Jag åkte ju till familjen för en lugn eftermiddag o för att överväga mina alternativ inför natten. Jag stannade här. Med mys i soffan, så mycket bättre på tv:n och nu med en bok, en kopp te, snus och joshua radin i öronen så kan jag inte säga att jag för ett ögonblick ångrar mig. Riktigt nöjd, nyduschad och lugn ligger jag i sängen i mitt rum hos min moster. Det enda som fattas är ett par läsglasögon Som jag sååå gärna vill ha, men har (tyvärr) klanderfri syn. Well, I am very happy for that men det är så grymt snyggt med glasögon och jag vill verkligen ha ett par ovavsett utseende, som jag kan kombinera med en blöt knut mitt på huvudet. Och en badrock tack. Fast jag har ju 3 kimonos som jag kan ha istället förstås. Mmm joshua radin.. Jisses vad fint.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0