OhHowLame

Funderar på att börja måla naglarna på flygplatsen. Men risken finns ju att Golfklubben 65+ svimmar av här av doften. Crap. Glömde ju nagellacks borttagningen. Undrar vad jag mer glömt. Hum.. Förväntat mig ett par obehagliga överraskningar när jag landar. Åh, glömde handduk, schampo och balsam också. Kan ju dock införskaffa sådant på ön, de har ju livsmedelsaffärer. Drar på lite swedish house mafia och ser vad grannen tycket om detta... Kanske skulle man unna sig en shot i baren trots allt. Åke 90 här bredvid kanske är på. Man må ju fråga. Friskt vågat, hälften vunnet. Önskar ibland att mina föräldrar inte lärde mig den meningen. Känns som om mitt liv blivit lite lugnare om jag inte gått efter de ledorden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0