Nå?

Har ju glömt att säga hur det känns att var tillbaka, vilket jag anar att många undrar. Med all rätt, med all rätt.

Jo det känns SÅ HIMLA BRA! Verkligen. Jag känner mig helt lugn, ångesten Som jag burit på i en veckas tid försvann sekunden jag steg upp imorse. Jag tänker nu gå in med samma inställning jag gick in med förra året när jag kom tillbaka. Lev.

Skall inte spendera en sekund med att tänka på onödiga saker, vara med folk som inte gör mig glad, eller annan waste of time. Fast denna gången skall jag göra det helatiden, ständigt och jämt.

Givetvis har jag tänkt på att denna euforiska känsla jag har just nu kanske beror på att jag druckit öl på flygplatsen hela dagen, att jag träffar mina vänner, att det inte är kallt och att jag varit här i 3 timmar. Självklart har jag tänkt på DET! Men det är väl skitsamma vad det är som får mig att känna såhär, huvudsaken är väl bara ATT jag känner det!

YEHEEEES!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0