MELLANDAGSREA

Hoppade upp klockan 9.30 igår. Bokstavligen hoppade ur sängen. Trotsade allt vad kräksjuka-influensa eller vad det nu var och slängde mig in i duschen. För det är ju MELLANDAGSREA! Då är det liksom skitsamma om man kräks och har feber. Blev lite fynd igår som jag kan brilljera med.

• 2 par skor (ett par designed by Witney Port)
• 2 par byxor
• En skjorta
• 3 tröjor
• En plånbok

För 1948:-

Sinnessjukt bra kap ju. Och då var inte ens allt på Rea. How awesome is that liksom? Sen började jag känna mig lite sämre, kanske inte var riktigt redo för en shoppingdag efter att ha kräkts 12h innan. Mia hade kommit och hälsat på mig i stan, så vi lugnade ned oss med ett glas vin på Källarkrogen innan vi gav oss ut i hysterin igen.

Kolla in denna folkmassan på Kungsgatan... Allt det svarta längst gatan är alltså shoppingsugna Göteborgare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0