Män kan också Amma


När jag var hemma i de mäktiga 20 timmarna här om dagen så gav min bror mig en bok. Han tryckte ner den i handen på mig och sa: LÄS DEN. DEN ÄR SÅ JÄVLA BRA.

Jag lade den på köksbordet och några minuter senare kommer han med boken igen och lägger den i mitt knä. "Sara. LÄS DEN. Du MÅSTE läsa den." Jaja. Ännu en skitbok om hur män förför kvinnor bäst och hur man gör för att slippa undan förhållanden och andra förplikterser på 2000-talet. Tänkte jag.

Upptäckte nu på morgonen att jag har boken som underlägg till mitt kaffe. Vilket förmodligen kommer få min bror att åka direkt hit och korsfästa mig när han ser denna bilden, då han tydligen känner väldigt mycket för denna fantastiska bok. Men man får ju living on the edge lite så att säga.





Hur som haver, så har jag faktiskt börja läsa den. Jonas Cramby är krönikör för Café och en riktig hejare på att skriva om Svenne-dravel. Jag gillar det. Verkligen. Han är stört rolig och man känner verkligen igen männen som han skriver om. Får väl tacka brorsan för att ha jagat mig med boken och lovade honom att rekomendera den till alla män som jag känner. Jag passar på att rekomendera den till alla kvinnor som jag känner, och inte känner också. Read it. Den är hilarious.

Män kan också Amma





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0