Laundryroom

Jag och min sambo har hajjat detta med easy goodlooking. Det enda du behöver är ett riktigt snyggt läppstift. Skall du powerwalka - på med läppstiftet, skall du gå osminkad till affären - läppstift. Eller skall du upp och tvätta klockan 7 på en lördag. Sätt på lite läppstift, och du är klaaaar! Inget mer behövs. Du ser sådär oberört snygg ut. Jag har hela sommaren användt ett läppstift i korallfärg. Farligt snyggt. Men nu har jag gått tillbaka till mitt cerise läppstift, som införskaffades för länge sedan i portugalien. Pernilla har införskaffat ett liknande rosa och vi är med all säkerhet de snyggaste powerwalkande i göteborgs stad. Lätt.


Kommentarer
Postat av: P

Wow måste vara snyggaste via bruden!

2011-12-03 @ 09:22:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0