Lastnight, part 1.

Igår eftermiddag drack vi och käkade club sandwich på FX. Servitörerna inledde med att säga "sooo... You survived" Det var My, jag och Mickan som var där. Han måste på något underligt sätt, noterat att vi var lite runa om fötterna i Lördags. Lite pinsamt är det allt. Dock så sa servitören till mig första dagen på Egosh "caneca?" när jag mötte henne i dörren. Caneca är då en halvliters öl. Kändes bra när jag inte vart där på 8 månader och man får en Caneca? Och inte ett hej liksom. Nåväl part one är över från gårdagen!


Kommentarer
Postat av: Mickan

MEN WHAT ABOUT THE FUCKING CRAZY EYE'S??????

2011-12-14 @ 15:55:11
URL: http://michaelan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0