Kväll, äntligen


Bah! Imorgon åker jag till Kungshamn efter jobbet. Har för första gången varit utanför dörren nyss om man inte räknar till o från jobbet. Lite headset snack med famljen och snart väntar 2 dagaaar av deeptalk med min mor. Skall bli fucking wonderful. Och fira 1st round of christmas. Skall få träffa farmor.. "Tänk på att detta kan vara farmors sista jul" PFFFT! Det har de sagt de senaste 15 åren, och hon har sagt det sedan jag kan minnas. Kärringen kommer antagligen trilla av pinnen senare än mig. Missförstå mig inte jag älskar verkligen min farmor men det är MYCKET snack och lite verkstad när det kommer till detdär dö partiet.

Tittar på Bridget Jones. Klockrent, in sooo many ways. Åhvadjagärtröttpåmän. Pallarnte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0