Kroppkaka


När jag låg hemma och mådde pyton på Juldagsnatten var ungdomarna ute och slirade. När jag hade sovit i 12 korta timmar så drog Pernilla ner byxorna och visade vad ett fritt fall i Exets trappa kan åstadkomma. Nämligen en fin blå lila färg, utspritt på några hektar hud.

"Det är svårt att leva ett normalt liv med en lårkaka" sa Pernilla igår när hon försökte ta sig ned i sängen.

Till råga på allt så var hon tät i näsan också vilket tydligen utgör 2 handikapp. Och eftersom jag bara hade influensa så var det ju bara en åkomma och därför fick jag stå framme vid Tv:n och byta kanal manuellt. (Vi glömde tv kontrollen och har faktiskt inte varken hämtat den eller införskaffat en ny)

Jag kan inte riktigt avgöra om det är en lårkaka eller om det är ett stort blåmärke. Jag gissade på det sistnämnda, men fröken handikapp blir lite sur då, eftersom det uppenbarligen är en lårkaka. Vad det än är, så ser det förjävligt ut. Skrattar varje gång jag ser det. Tur att det inte är badsäsong.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0