Jul på Liseberg

Vi tog en impulsiv tur till Liseberg och drog in på Isbaren och tog en drink. Jag tog en Vargtass. Drack drinkarna i isglas. Riktigt awesome! Man fick värmekappor med luvor på sig när man gick in, och stora vantar. Riktigt ugly. Man såg ut som en zackosäck. Men sjukt fancy bar. Allt i is. Mitt skämt gick sådär halvhjärtat genom, när jag bad bartendern om lite is i mitt isglas. Haha. Jag skrattade iallafall högt och ljudligt, vadklart. Sen gick vi till en värmestuga. Luften ute kändes som varm vår när man kom ut från Isbaren som låg på 10 minus. Lite glögg och en mysig promenad genom parken som innehåller 5 miljoner lampor. Riktigt nöjd.

 









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0