Inget leg. Ingen Cancer.


Igår kväll hade jag min vän Mia i telefonen och jag beslutade mig för att gå till affären och köpa Julmustlight och snus. Jag berättar på ditvägen att jag antagligen söp bort mitt leg. för 5 veckor sedan, för jag vet inte vart det är nu och jag har ju inte letat efter det sedan dess för jag har ju inte behövt det.

Jag säger i kassan att jag skall ha en General White också. Och hon tittar på mig, sedan på headsetet och säger Har du legitimation? Vi är nämligen stenhårda här.  

- PFFT! HAHA ÖHH... NEJ det har jag inte, eftersom jag köper snus här varannan dag och har aldrig någonsin behövt visa leg. som kanske beror på att jag ser ut att vara över 18 år, vilket du absolut inte gör you stupid bitch.

Det sa jag inte.  Jag sa att jag inte hade med mig någon legitimation bara.
Maria frågade chockat i telefonen om jag precis blivit leggad. Hon sa att det antagligen berodde på att jag talade i telefonen, för att ungar som inte fyllt 18 brukar snacka i telefon när de blir nervösa och skall köpa något de inte får, för att känna lite back up. Antar att Mia talar av egen erfarenhet.

Alltså, SNUS. Jag blir ju sällan leggad på systemet liksom. Och nu när jag inte har någon legitimation så blir jag legad på Snus. Det är förfärligt.

[Mental note:] Kolla så passet fortfarande ligger i väskan. .....................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0