Holland



Satt nyss och mindes senast Sverige spelade mot Holland och en liten, liten del av mig ville att Holland skulle besegra våra Blågula killar bara för att få se MER av dem. Tycker det Holländska laget var bland det snyggaste som sprang på dessa gröna planer. Hoppas verkligen det är lika snyggt, om inte snyggare till sommaren.

Jag tror nästan jag är lite Holländare i blodet. Vill SÅ. GÄRNA åka dit, eller flytta dit ännu hellre. Skulle ju dit i september, men det blev avblåst för att jag började jobba i stan lite tidigare än beräknat. TYVÄRR.

Nu hoppas jag att min vän Sander som bor i Holland skall ta sitt förnuft till fånga och bjuda ner mig en vecka eller två. Eller en weekend kanske. Han är ju faktiskt Financial Accountant på en av världens ledande banker. Eh.. fria då Sander, FRIA!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0