Hetsätning 1.0

Zzzz. MmM vad jag har sovit gott. Imorse var jag helt säker på att jag skulle gå till jobbet. Men icke. Nu ligger jag i sängen, äter en frango toast från världens i särklass godaste toastställe - Egosh och dricker kaffe. En iphone en ipod och en bok. Sista dagen idag, och jag är inte det minsta stressad faktiskt. Jag är inte här för att sola. Jag är här för att träffa vänner, dricka mängder av vin och njuta av att inte vara i Göteborg. Och shit vad mycket maaaat jag har käkat. Igår tillexempel. Så började jag ju med frukostbuffé på Tivoli ocean park hotell med moses, kim o linn. Till lunch blev det sushi buffé med linn, marcus och my. Och till middag pasta i stan med mickan, malin och silva. Känner mig verkligen svullen och det känns som om jag ibland antar någon gravid-gång. Inte fagert. Hem och tatag i det.

Här är Egosh café. Lite mer spritsorter än på ett café i Sverige änna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0