Here we go again.

Det är stunderna som aldrig upplevs i sverige, pga klimat, pengar och att alla som umgås alltid är likadana. Satt med tjejerna på balkongen, drack rödvin, bakade pepparkakor och lyssnade på julmusik. Dansade, drack och skrattade. Idag sa Mickan " jag har vart på så sjuukt bra humör idag, och det beror på att jag inte har skrattat såhär mycket oå länge. VAD skall jag göra sen?" Jag blev ledsen, men ändå glad. Hon har skrattat så mycket denna veckan att hon vart på obotligt bra humör på jobbet idag. Det är ju HELT fantastiskt! Faaaaaan vad jag tycker om dem. Mina tjejer o killar här!!!!!! Och jag är inte den som gör utropstecken, hur dramatisk jag än är. Sen gick vi o mötte upp oskar o linus för 22 middagen, sent men ack så gott. Gick vidare och skiljdes åt sent.

Livet har sina lustiga sätt att visa vad man behöver, vill och skall på och denna veckan var otroooooligt lärorik när det gällde de sakerna. Tack du eller det som fick mig att fatta att det man har är nog bättre än det man trodde man ville ha, och gräset är SÄLLAN grönare på andra sidan. Obrigada !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0