GR8 day @ work

Ligger och kollar på Harry Potter. Det är lördag och jag har haft en TOPPEN DAG på jobbet idag! Kanske behövde jag ett jobb-breakdown igår. Kanske var det bara idag jag kände såhär men WOW vad jag har skrattat! Med mina kunder vadklart. Alla är suuuperduuuper stressade och all julmat inhandlas nu. Inte haft en sekund över idag i kassan. ÅH jag älskar kassan! Såå mycket härligt folk helatiden och söta barn som klättrar runt och stirrar. Idag har jag också fått hundra komplimanger bl.a om mitt leende, mitt hår, mina smycken och att jag är den sötaste kassörskan i Sverige. Hur kan jag inte vara glad?

Och, OCH den söta killen på jobbet tittade efter mig idag. Wowowowooow! Japp, jag noterade det flera gånger när han lutade sig åt höger. Göttju! Han kanske inte är gay ändå? Eller så vill han bara veta vilken brun utan sol jag använder. Skulle ju kunna vara så också faktiskt.

OOOOCH! Min kollega som alltid är supertrevlig mot mig sa idag "skall du till skridskovägen och fira jul eller?" jag blev lite avlägsen och sa nej. Sen frågade jag hur han visste vart mitt hus låg. Då skrattar han och säger att han varit min granne!! Seriöst, vi är typ 12 hus på gatan. Jag vet vilka ALLA är, men tydligen inte deras barn... Samma sak med min andra kollega som OCKSÅ kommer från min gata. När hans mamma kom till jobbet så kramade jag henne, det var så kul att se henne och när min kollega står bredvid så slår det mig : HELVETE, vi har ju vuxit upp på samma gata, detta är hennes son!!

Hur det kan ha undgått mig förstår jag inte riktigt. Kan bero på att herrarna är 30 År kanske? Men jag brukar ju ha koll på de flesta 30åringarna ändå. Hur som haver så är vi nu 3 st från samma GATA uppvuxna 15 mil från vårat jobb som arbetar tillsammans. Underligt ändå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0