Försköning

Vet att folk förväntar sig lite uppdateringar här under semesterveckan men det finns så mycket annat jag måste hinna med. Långsamt dö tillexempel. Som jag håller på med right now. Lördagen kom, julfesten också och igår började vi förtära 5liter vin innan vi ens nyktrat till. För att försvåra bakfylleprocessen liksom. Lyckades galant och jag satt idag på hotellfrukosten och skakade och mådde uruselt. Tror inte man kommer runt baksmällan. Oavsett försök. För den kommer ju dagen efter man slutar dricka lik förbannat. Pfft. 22 år. Dumjävel. Ser på madeira med andra ögon lite. Insett att det inte alltid är så jävla awesome som man minns det. Man förskönar allting. Men det är ju gött, men blir då ohyggeligt rastlös här. måste jobba liksom, det jag saknar. Idag snackade jag o my om ångesten madeira ger oss. Vill bara lägga mig i sängen och sova bort all tid. Men det kan man ju inte göra. Känns otroligt sorgligt att säga, men är nog säker på att detta är mitt sista ö-besök. Saknar mina vänner här vadklart, men när allt kommer omkring så finns det inte så många kvar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0