Cleaning out my closet

Gör som Eminem och städar ur garderoben.

Dvs Tvättar alla kläder och lägger dem i slänga, ge bort, och ta med högar. Inte ett enda plagg i slänga högen. Why? För att det är 3e gången på 8 månader jag gör en sådanhär utrensning och det finns liksom ingenting som är värt att slänga. Har redan slängt allt. Syrran kommer hit imorgon och tar med sig allt i Ge bort högen hem till sig.

Kan inte låta bli att känna mig lite bitter dock. Står med tröjor som inte alla varit jättebilliga och håller i dem, tittar åt ett annat håll medans man droppar dem i Ge bort högen. Surt surt. Men vem försöker jag lura? Hade 17 kg packning med mig på semestern och nu skall jag FLYTTA ner. Man får ha 20 kg. Här gäller det ju att prioritera. Mor och far lär väl ändå få skicka en del. Madde sa att jag skulle fylla handbagaget med kläder. Funderar fan på att skita i datorn och bara köra kläder.

Men åh... Suuuurt surt surt.

Vår hall som numera är... Ett slagfält.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0