Can't wait!


Talade precis med min förtjusande My. Hon landade på Madeira igår vid 23:45. ÅHÅ!! Skall bli så SATANS gött att ses. Can't wait. Hoppas nu hon följer mitt råd att umgås med Linus varenda sekund hon kan nu, så att VI kan ses varenda sekund sedan!

Drömde om Madeira inatt, men minns inte vad det var. Kommer säkerligen på det lite senare. Igår Drömde Pernilla att jag sa "Jag kommer inte åka med planet till Madeira på Onsdag. Jag är klar där nu." Och Maria drömde att hon vann 137 miljoner och köpte en lägenhet till mig. Fick ha lite framförhållning och sa till Mia att om detta nu inträffar, så vill jag inte ha en lägenhet i Sverige. Jag vill ha en i Italien eller i Frankrike. Man vet ju aldrig vad som är sanndrömmar liksom. Likabra att klargöra innan.

Vet dock inte riktigt vad det är jag längtar till när jag tänker på Madeira. Är det vännerna, eller är det någonting annat? Är det bara känslan av att vara där igen eller är det känslan av att lämna Göteborg för en stund? Något som jag ser ohyggeligt mycket fram emot är flygningen iallafall. Känns som om det var 100 år sedan jag flög någonstans. Jag är ju så satans flygrädd. Men jag ÄLSKAR när man är uppe i luften och liksom inte kan göra någonting om vi störtar. Om planet crashar så gör det, och jag kan inte göra någonting för att det inte skall göra det. Jag kan liksom inte kontrollera någonting när jag är i luften. Det är en sjukt skön känsla, och jag känner mig liksom spänd men ändå så himla avslappnad. Lite svårt att förklara tror jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0