Avtändning-ish!

. Efter att Silva kom till Santa Cruz för en mysig middag på torget så hann klockan bli 22 och en dusch senare så låg jag på hotellsängen, kollade på skynews tills klockan var 24, då packade jag ihop mina stuff. Men när jag reste mig från sängen så var jag genomblöt och sjukt snurrig. Checkade ut från hotellet, Åkte till flygplatsen och klev på planet efter en chinesa i disken de öppnat på flygplatsen bara för oss pensionärer. Sedan satt jag med huvudet i knäet och mådde riktigt jävla dåligt. Frös, skakade men det rann liksom av mig, som om jag satt i en bastu. Trodde att jag blivit drogad. Men uteslöt det, då även om de unga killarna bakom disken var vidriga så troooor jag inte att de skulle få för sig det klockan 02 en torsdag på en flygplats. Anar att det har att göra med 3h sömn på 2 dygn! Och ett stadigt alkoholintag i 8 dagar straight. Bravobravo.

Blir ju såååå känslig när jag inte sover. Innan jag gick på flyget så tittade jag ut över Madeiras belysta berg och börjar gråta. Ja, jag fick ju behärska mig vadklart men jo.. Jag som ville åka liksom, men det kanske är att jag vet att jag antagligen inte kommer tillbaka.

Tillslut lade jag mig i 3 sätet med benen uppvikta mot magen (avskyr när folk ligger så, känns respektlöst mot både passagerare och personal) men nu var det kris och jag var långt ifrån mina sinnens fulla bruk, och jag var SÅ rädd. Har aldrig känt så under en flygning,
Men beror ju på att jag befann mig i något avtändningsläge tror jag. Vedervärdigt. Nu har jag sovit iallafall någon timme och mår bättre.

Behöver fan sömn för att fungera normalt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0