@ Arlanda

Jaha. 35 minuter tog resan från GBG till Sthlm. Insåg att jag inte är så jävla flygnervig som jag trodde ändå. Gillar inte starten bara.. Inte landningen heller så överdrivet mycket. Men det gick FINO!

Jag hann dock inte ens reflektera över ordet RÄDD på dessa 35 minuter. Jag tog min väska när vi landat och slog mig ner 10 meter längre bort på ett café. Här har jag suttit sedan dess och kan konstatera att Mocha Latte smakar exakt likadant i GBG som i Hufvudstaden! Så, varför åker man hit då kan man undra?

Efter någonting som lätt skulle kunnat bli en olycka så fick jag bära över väskan över hindret de satt upp till toaletterna (allt är en tävling i Stockholm) och fick backandes stuva in både mig och resväska iakttagen av en städerska som jag inte kunde avgöra om hon ville skratta eller ringa vakten.

En smoothie och en Mocha blev min frukost idag på Arlanda. Känns Om om jag är med i ett alldeles för lite påkostat reseprogram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0