Allas klockor går lika snabbt



Man borde ju egentligen alltid välja det man tycker är roligast. Vill man inte vara på sitt nuvarande jobb och kan få något annat som är roligare, så klart du skall ta det!

Ibland blir jag självklart orolig över vad det skall bli av mig, att åren bara går, att jag ännu inte har någon högskoleutbildning (vilket förövrigt är tvärt omöjligt i praktiken då jag flyttade utomlands när jag skulle fylla 19) och att jag inte direkt har någon fast punkt. MEN jag kan känna att jag hellre lägger ett till år av mitt liv på någonting jag tycker är roligt, och som jag tycker om även om jag står still och stampar, än ett halvår, eller bara någon månad på ett arbete som jag inte tycker är roligt. Man Är ju ändå på jobbet så sjukt mycket, bättre att gilla det än att spendera dagarna på en plats du inte vill vara (om man har turen att få välja) för hur det än är, så går allas klockor lika snabbt men man får disponera tiden hur man vill.


Kommentarer
Postat av: maddis

sara! det är out in the open att du kommer tillbaks!! yeeehheeehheey!

2011-12-22 @ 16:08:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0