3 O'Clock in the morning


Klockan är 3:25 nu. Har sovit sedan klockan 22 så känner mig ganska utsövd ändå, eller så är jag inte alls det. Men tror jag är det pga allt adrenalin som springer runt i venerna. Might be.

Vet inte vad jag skall göra. Väskan är packad men måste egentligen tömma den på saker. Den är ganska tung nämligen. Men kan inte tänka mig ta ur någonting där i. Allt känns livsnödvändigt. Typ.

Jaha. This is it alltså. Sista lägenhetsvisiten. Magont. Men införskaffade tabletter för magkatarren igår, så man kan bara hoppas att dem hjälper senare. Borde kanske bett om ångestdämpande som mamma föreslog också. Lugnande, ångestdämpande. Hade varit välbehövligt.

Nåväl, får försöka lista ut hur jag gör med packningen. Antar ju att jag måste ha med datorn anyway liksom,. Tur att den är ganska så liten. Turtur.

Nu: Sjukligt mycket kaffe konsumtion till toner av Aviici. Woopwoop!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0