Say Aha


God morgon efter en god natts sömn med drömmar om fisk och skaldjur som vanligt. Har ännu aldrig lyckats undvika att tänka eller drömma om min arbetsplats. Torsdag idag. Redan.
För ett tag sedan var det så varmt på bussen in till jobbet att AC'n knappt hjälpte. Nu är det kyligt kyligt och man fryser. Var liksom någon vecka sedan som det var varmt. Det är ju fint väder i Kungshamn, men det ör liksom kallt nu. Men så är det väl I gess.

Åh, nu börjar TV-Shop, måste byta kanal så jag inte köper massa saker till pappa i hans namn som jag tycker han behöver. Man kan skratta hur mycket man vill åt TV-Shop o säga att man aldrig skulle vilja köpa sakerna, men efter 30 min av samma produkt i olika vinklar o genomgång av fiffiga funktioner så vill man köpa sakerna, oavsett vadfan det är.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0